UV-C TECH sterilizators 130W / 150 M3
Apraksts
Zema spiediena UV lampa (līdz 30 m3 / h) - piemērota privātiem baseiniem.
Garums: 943 mm.
"Blue Lagoon Tech UV-C" baseinu ūdens sterilizatori ir paredzēti ļoti efektīvai ūdens dezinfekcijai bez ķīmiskām vielām. Sterilizatora pamatne ir baktericīda UV-C lampa, kas izstaro elektromagnētiskos viļņus UV-C diapazonā 245 -253 nm / 1015-1017 Hz.
Šie viļņi efektīvi nogalina līdz pat 99,9% no visām zināmajām mikroorganismu sugām, iy nogalina baktērijas, vīrusus, parazītus, sporas, mikrobus, aļģes u.c. Tā kā ūdens plūst caur sterilizatoru, pirms tas nonāk baseinā, tas uztur baseina ūdeni tīru. un visu laiku skaidrs.
Kāpēc izvēlēties UV-C dezinfekciju:
Hlors baseinu dezinfekcijai ir plaši izmantots populārs instruments, taču hlora izmantošanai ir būtiski trūkumi. Hloramīns, kas veidojas dezinficējot ar hloru, bieži rada nepatīkamas sajūtas acīs, ādā un matos, kairina elpceļus, var izraisīt akūtas alerģiskas reakcijas. Īpašā hlora smaka, kas daudziem nepatīk, ir saistīta ar hloramīna uzkrāšanos baseina ūdenī.
Tāpat uzkrājošais hloramīns nosēžas uz baseina dibena, nokļūst cirkulācijas cauruļvados un filtrācijas sistēmās un bojā baseina aprīkojumu un apdari, balinot peldveļu. Ne tikai tas, ka hlors nenogalina divus bīstamus vīrusus - Cryptosporidium Parvum un Giardia Lamblia. UV-C sterilizatori efektīvi novērš šos svarīgos trūkumus un sadala uzkrātās hloramīna nogulsnes.
"Blue Lagoon Tech UV-C" sterilizatora īpašības:
Šie sterilizatori tiek uzstādīti peldbaseinos ar ūdens tilpumu līdz 150 m³. Īpašais pārklājums uz nerūsējošā tērauda 316L sterilizatora virsmas un UV-C starojuma koncentrācija vēl vairāk palielina tā efektivitāti līdz pat 35%.
Ierīce ir aprīkota ar augstfrekvences elektronisko balastu, kas pasargā lampu no pārkaršanas un palielina tās ilgmūžību. Sterilizatora drošību lietotājiem nodrošina elektriskā zemējuma spaile. Baktericīdās UV-C lampas maksimālā efektivitāte ir 9000 stundas.
Technical specification
- Izeja (W) 130
- Garums (mm) 943
- Svars (kg) 5.81
Shipping information
Mūsu uzņēmuma prioritāte ir augstākās kvalitātes preču piegāde klientiem viņiem ērtā laikā uz viņu izvēlētu vietu.
Sūtām preces uz visām pasaules valstīm, ja, izvēloties piegādes adresi, neatrodat sev vajadzīgo valsti vai pilsētu, lūdzu sazinieties ar mums pa e-pastu [email protected] vai zvaniet uz kontakttālruni, piegādes cena tiks noteikta jāaprēķina individuāli.
Piegāde vienmēr ir pieejama.
Informācija par piegādi:
Pasūtījuma sagatavošana izsūtīšanai aizņem 2-3 darba dienas no brīža, kad maksājums ir saņemts veikala bankas kontā. Kad pasūtījums būs gatavs, tas tiks nodots kurjeram piegādei.
Piegādes laiks:
Piegāde parasti ilgst 8-10 darba dienas, bet lielāka apjoma vai apjomīgiem pasūtījumiem piegādes periods var aizņemt ilgāku laiku.
Lūdzu, ņemiet vērā, ka pasūtījumi netiek apstrādāti, izsūtīti vai piegādāti brīvdienās vai valsts svētku dienās.
Maksimālais piegādes laiks nedrīkst pārsniegt 4-6 nedēļas.
Piegādes laiks tiek skaitīts no brīža, kad pasūtījums tiek paņemts un nosūtīts no mūsu noliktavas. Tiklīdz pasūtījums ir nosūtīts, klients saņems e-pasta paziņojumu ar visu viņa pasūtījuma izsekošanas informāciju. Piegādes noteikumi var mainīties atkarībā no galamērķa attāluma.
Piegādes laiks vietnē ir aptuvens.
Uzņēmums neuzņemas atbildību par iespējamu piegādes kavēšanos.
Uzņēmums nav atbildīgs par elektriķu vai celtnieku pārkārtošanu.
NB! Ja neesat saņēmis pasūtījumu iepriekš norādītajā laika periodā, lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu.
Mājas piegādes cenas
Sūtīšanas izmaksas visā Eiropā tiek aprēķinātas pēc kurjera dienesta noteiktajiem tarifiem.
Pirms preču piegādes kurjers saskaņos Jums pieņemamu piegādes laiku pa tālruni (darba dienās P-P 8:00-17:00).
Piegādes izmaksas nav iekļautas interneta veikalā norādītās preces cenā.
Piegādes maksa tiks pievienota iepirkumu groza vērtībai.
Preču savākšana
Saņemot piegādāto preci, lūdzam pārbaudīt sūtījuma (iepakojuma) stāvokli, pārliecināties, vai iepakojums nav deformēts vai bojāts. Ja jums ir aizdomas, ka paka ir bojāta vai deformēta, neparakstiet pakas dokumentus un atgrieziet paku kurjeram. Ja paka ir kārtībā, tad parakstiet rēķinu (pavadzīmi) vai citu sūtījuma nodošanas-pieņemšanas dokumentu. Parakstītais dokuments ir pierādījums tam, ka pasūtītās preces Jums ir piegādātas.
Iegādājoties preces, kas garākas par 2,4 m, klientam var būt jāorganizē izkraušana.
Preču atgriešana
Mēs darām visu iespējamo, lai iepakotu no mums iegādātās preces. Diemžēl dažreiz transportēšanas laikā var tikt nodarīts kaitējums. Pat ja nezināt, vai kaut kas ir vai nav bojāts, vienmēr ir labi nofotografēt pienākušo paku viedtālrunī, tās būs nepieciešamas gadījumam, ja saturam tiks nodarīts kāds kaitējums.
Ja redzat bojāta iepakojuma pazīmes, lūdzu, veiciet šādas darbības:
1. Uzņemiet iepakojuma fotoattēlus un pārliecinieties, ka bojājumi ir redzami.
2. Izsaiņojiet pasūtījumu un pārbaudiet, vai kāds produkts nav bojāts, nofotografējiet bojāto preci.
3. Ja ir konstatēts pārkāpums, lūdzu, informējiet mūs pa e-pastu [email protected]
NB! Par visām pretenzijām par bojātām vai salauztām precēm Jums ir jāpiesakās vienas (1) darba dienas laikā no piegādes dienas. Uzņēmumam jāsaņem pilna informācija un apraksts rakstiskā formā, kam pievienotas bojātās preces fotogrāfijas.
Ja pircējs atsakās pieņemt piegādātās preces, kurām nav defektu, viņam ir jāapmaksā preču atgriešanas izmaksas mums.
Ja jums ir kādi pieprasījumi vai komentāri par preču piegādes pakalpojumiem, lūdzu, sazinieties ar mums pa e-pastu vai tālruni. Mēs noteikti ņemsim vērā jūsu vēlmes.